Friday, January 8, 2010

hari ke-9

(selang 1 hari)

salam.

dugaan jenis apakah yg sedang melanda ni?
YA ALLAH...berilah pd hamba-MU yg hina ini ketenangan yg hakiki

ermmm dh tak larat nk berkias
tak mampu nk puitis2 dah
dugaan datang terus datang
semakin dipinta semakin ujian hebat
kenapa?
aku dh jd sgt redha ni
apa nk jadi....jadila
aku sedar apa yg sedang berlaku
hati aku bukan beku
hati aku takkan mati
hati aku masih berfungsi
sewajarnya
aku dah tak da alasan lain
aku dh tak da jwpn lain
aku cuma mau
insan yg dekat dgn aku....bahagia
aku....akula
aku akan uruskan aku
aku rasa dh jd satu kesalahan
bila aku menyebabkan org rasa serba tak kena
aku dh tak boleh lari
hidup mesti diteruskan
aku akan jalankan tanggungjwab aku
untuk org...
tolongla faham aku
tolongla teruskan semua ni dgn baik
kita boleh andai kita mau
aku mau
jd aku mau kamu juga mau!

maafkan aku.

No comments:

Post a Comment