Sunday, December 20, 2009

assalamualaikum..........salam yang penuh kemuliaan

20 disember 2009_21:37_a1188b8adela

skrg ni tak dapatla nk gambar perasaan sendiri! semoga Allah beri pd hamba-Nya ini kekuatan utk menempuh apa jua yg datang.

ermmm, cuti pun nak habis. next week balikla uum. tempat aku menuntut ilmu. bukan setakat ilmu kaunseling...tp sebenarnya, ilmu sbuah kehidupan. ilmu ni takkan habis dituntut kerana ilmu itu umpama seluas lautan.

selagi nyawa dipinjmkan Allah pd aku....aku mahu redha dgn setiap ketentuan-Nya. aku mahu. aku ingin. aku berhasrat.

life must go on! cekja_csofwa2!

aku sayang kamu (kamu tahu siapa aku maksudkan). aku tak mahu terlepas lagi kali ini. aku tak mahu kciciran lagi. tak salah utk aku nyatakan apa yg aku rasakan. hidup mesti berani utk nyatakan 'aku'.

No comments:

Post a Comment