Thursday, September 24, 2009

yang dinanti dah berlalu

hari ni 25 september 2009, jam 07:42......wahhhh, nk balik dah ptg ni..sadis la pulak..esok kalu pjg umo, ngadap la lg bkt kachi tu..huuuhu. ini bermakna aku akan teruskan kembali perjuangan aku di bumi uum. sabarla cekja. be strong.

raya sudah...org dtg raya pun sudah...aku jek yg tak pegi beraya...sungguh, 1 buah umah pun aku tak g thn ni...apekah

org yg dinanti pun dh datang...ehe..ini bermakna abah pun dh tau. wpun cuak, tp sikit lega la...aku ni harap jek amik knslg. tp bile dgn abh, ape jenis knslg pun tak serasi dgn aku. heehehe

tapi...dlm bergumbira, ada juga yg terduka tercita (marah cikgu b.m). mgkin ada someone yg terkecil hati, jantung, paru2 dsb..hehe...maaf la ye...alam berubah krn manusia...monyet kt bukit kachi tu mengamuk krn manusia yg menjejaskan habitat mereka...kami yg tumpang duduk ni yg jd mangsa. eh tukar topik lak. hehe

pd kesempatan ni, aku nk mintak maaf byk2 kt insan2 terhampir dlm hati aku yg terasa hati dgn aku...ermmm aku pun tak pasti apa dh jd sebenarnya kebelakangan ni...i am very sorry to my dear!

wokey la....aish, baru kene gelak dgn mak sbb ckp tak nak bwk nasi tp nk bwk beras....pasal je aku ni..hahaha

kpd kawan2 seperjuangan, selamat menguatkan semangat! hehehe

salam aidilfitri, maaf zahir batin.

No comments:

Post a Comment