Friday, September 18, 2009

ramdhanku yg akhir

hari ni genap sebulan umat Islam berpuasa dlm bulan Ramadhan 1430H. tak terasa la...pejam celik, celik, celik....hehehe.....hari ni dh hari terakhir pun utk tahun ni. semoga kita semua dpt bertemu kembali dgn Ramadhan akan dtg. Insya-Allah.

hari ni juga bermakna hari terakhir aku menjadi warga Ramadhan sbg seorang pelajar undergrade uum. ohhhhh......sungguh ye....rupenya dh 4x Ramadhan aku kt uum....tiba2 rasa sayu lak....ceh

ermmmm....manela akak aku ni....aku je yg wujud kt umah ni...yg lain tak muncul2..huhu.....tp takpela....kurang2, aku dpt byk tlg mak ngn abah...bukan nk riak....tp rasa berhargala....sbb bile akk ada, aku kurang keje...tak terasa sgt...skrg ni, mcm dunia aku yg punya....eh apela merepek

abg aku plk, hari ni msh keje...apela kan...dekat2 raya ni, cutila.....

ermmm...lantakla....yg penting byk lg keje nak buat hari ni.....................

selamat menyambut syawal

No comments:

Post a Comment